Zapada, ski, soare si vant la Straja

Zapada, ski, soare si vant la Straja
Avem parte de o vacanta de iarna cu toate ingredientele. Doar ninsoarea live lipseste :)

Si ieri a fost soare, dar cu vant, asa ca nu n-am mai schiat pe partia 5, ci am fotografiat-o de pe 3, cum se vede din prima imagine.
Platoul Soarelui
Si pe partia 3 batea vantul destul de tare, dar ne-am retras pe Platoul Soarelui unde este mai ferit de vant.

Aglomeratie n-a fost nici acum, asa ca ne-am desfasurat in voie.
liber pe Platoul Soarelui
Uite si ceata de pitici, pe teleski-ul de la Platoul Soarelui.
ceata de pitici pe teleski
Seara am mai bagat o plimbare si ne-am promis ca macar azi, in ultima zi, sa bagam ski si pe zi si pe nocturna. Sper ca vremea la fel de buna, pana cand ajung pe partie va las cu mai multe imagini din 22 Decembrie.

Spor!

Etichete: , , , , ,