Vin sarbatorile, vin sarbatorile, vin


Vin sarbatorile, vin sarbatorile, vin
ID 27365867 ©  | Dreamstime.com
De trei ori vin, am zis :) Si sa sarbatorim de cel putin doua ori!
Pentru ca in ultimul timp am invatat mai multe despre vin si pentru ca de la vin vin si ideile globale, uite ca timpul trece, vinul curge, se-apropie sarbatorile de Craciun si nici n-ai idee la ce m-am gandit.

Acum nu stiu cum faceti voi, dar dupa ce am experimentat Craciunul la munte, in ultimii ani am ajuns la concluzia ca tot acasa, in familie, este cel mai frumos de sarbatori. Era bine si la munte, nu zic nu, dar acasa e si mai bine.

La munte petreceam sarbatorile de Craciun cu prietenii, acasa e loc si de familie si de prieteni, dar mai ales este loc de cadouri pentru prieteni, astfel incat sa simta ca fac parte din familie.

Spuneam ca in ultima vreme am invatat mai multe despre vin deoarece impreuna cu familia blogosferica ne-am propus sa facem cunoscute vinurile oltenesti (nu sunt multe, vreo 30 de podgorii) in cadrul unor degustari cu somelieri, enologi, degustatori si... bloggeri.



Suntem la primele degustari, dar mi-am dat seama ca vinul bun este doar inceputul, mai conteaza si cadrul, atmosfera si detaliile.



Am prins gustul vinurilor bune, dar tocmai de la vinuri bune iti vin si idei asijderea. Si dupa ce am degustat mai multe pahare, de vinuri albe, roze, rosii si "negre" am ajuns la concluzia arhicunoscuta ca "in vino veritas" si ca degustati..., toti suntem frati :)

Astfel incat daca as vrea sa-l fac pe un prieten sa simta ca face parte din familie, m-as gandi la un cadou de Craciun cu totul special. Nu va mai spun ca la degustarile noastre ne propunem sa aducem si prieteni din alte tari (am inceput cu Polonia), va spun doar despre un cadou global care l-ar face si pe un strain sa inteleaga sarbatorile romaneste si sa se simta parte din familie.

Indiferent din ce zona a globului ar fi, n-ar ramane indiferent la vederea unui bar glob pamantesc. Hehehe, n-ai tu habar cate prietenii se pot incinge in jurul unui pahar de vin! Dar in jurul unui asemenea bar?
bar glob pamantesc - cadou de Craciun
De vin(a) pentru primirea unui astfel de cadou ar fi orice prieten care s-ar simti parte din familie, mai ales daca globul pamantesc s-ar rostogoli in bratele sale in preajma Craciunului.

Este foarte important si timpul in care poti sa faci un astfel de cadou, mai ales daca ai prieteni pe care nu-i vezi tot timpul. Daca revederea se face in preajma sarbatorilor de Craciun, alaturi de bunatati traditionale si un vin bun, mai ca-ti vine sa faci planuri de vacanta si sa colinzi tot globul pamantesc.

Daca insa prietenul este scump la vedere si vine la tine cand are timp, ar fi cazul sa depanati amintiri din vremurile bune si sa faceti planuri pentru intalniri viitoare. Ceasul bun ca la Craciun! era o urare de sarbatori si tocmai un ceas cu perspectiva l-ar face pe prieten sa-si dea seama ca e timpul sa sarbatoriti mai des.
ceas cu perspectiva - cadou de Craciun
Voi la ce cadouri de Craciun v-ati gandit pentru prietenii pe care-i considerati facand parte din familie?

Spor inspirat!

Etichete: , , , ,