Miercurea fara carne 30 Decembrie

Miercurea fara carne 30 Decembrie
Bine v-am gasit la ultima zi de Miercuri fara carne din 2015! Banuiesc ca sunteti ghituiti de carne, caltabosi, carnati si alte porcarii, iar un meniu fara carne merge cum nu se poate mai bine inaintea ghiftuirii de Revelion :)

Pentru de dimineata am avut paine pave pe vatra cu unt, branza tartinabila, cascaval si masline.

La pranz am inovat o salata. Dupa parerea mea salata este sanatate curata, asa ca in 2016 veti vedea mai des #salatate la mine pe blog.
#Salatate - salata este sanatate curata
Pana in 2016 mai este, asa ca va spun care sunt ingredientele minunatiei din imagine. Baza este salata verde culeasa din gradina, ca tot a fost primavara in Decembrie pana mai zilele trecute. Tot din gradina si ceapa verde. "Solzii" albi sunt de la ridichi negre date pe razatoare.

Am mai adaugat patrunjel si masline, iar chestiunile alea mai exotice sunt Vegetable Crisps Deluxe de la Lidl. Daca n-aveti, nu-i bai, merg si niste crutoane.

Seara ma asteapta o alta salata, de data asta de varza murata, cu ulei de masline si masline de Thassos. Varza murata este foarte sanatoasa, chiar daca nu este la fel de vie ca o salata verde. Mai pun si niste condimente si sos picant de de rosii si asta-i tot, o vedeti si voi cand o imortalizez.
Pana atunci va doresc pofta buna fara carne, va multumesc pentru preluarea rubricii la voi pe bloguri, vizite, comentarii si sfaturi sanatoase, va doresc zile frumoase la sfarsit de 2015 si sa ne vedem sanatosi si voiosi in 2016!

Spor sanatos!

Etichete: , , , , , ,