Fusei la Gala & Party SuperBlog 2015

Am fost la Gala SuperBlog 2015
Si bine facui :) Daca n-ati ajuns offline si nici online nu ne-ati urmarit, sa stiti ca voi ati avut de pierdut. Si ca sa nu fie dauna totala, avem deja inregistrarea de la Gala :)



Sunt si eu pe la minutul 22, Natural ca Aloe Vera, bineinteles, daca inca n-ati inteles semnificatia pozei urmatoare :)
Natural ca Aloe Vera
In caz ca n-ati mai fost la Gala trebuie sa stiti ca sunt foarte multe emotii la microfon si multa relaxare in sala :)
multa relaxare in sala
M-am bucurat sa-i cunosc pe bloggerii veniti pentru prima data la Gala, m-am bucurat de reintalnirea cu bloggerii cunoscuti si trebuie sa recunosc ca am apreciat  mai ales efortul facut de 2 bloggeri, care au venit din Germania.
Mnealui la Gala
Mnealui ne-a acompaniat doar la Gala de la Golden Tulip Times,
Ho ho ho, nemtolteanul Santa Klaus
dar nemtolteanul Geordan a fost si la Beraria H.

Dar pana la berarie au mai fost cateva momente dulci. Dupa 2 luni de torturi, a venit si randul tortului final.
tortul SuperBlog 2015
Felicitari castigatoarei trofeului Super Blog 2015,
Crina Popa - castigatoarea SuperBlog 2015
felicitari tuturor finalistilor si participantilor la Gala SuperBlog 2015, mai multe imagini am surprins aici.
poza cu olteni cu farmec
Am facut si "poza cu oltenii" (olteni cu farmec), apoi ne-am indreptat spre Beraria H.

Nu mai fusesem acolo si mi s-a parut o mega-locatie , cu cateva mii de participanti,
mega-locatie la Beraria H
dintre care s-au remarcat mai ales cele 2 mese lungi ale superbloggerilor.
mesele SuperBloggerilor
Am avut bere la metru,
bere la metru
si Piscotel de 2 metri,
piscotel la 2 metri
asa ca pana la urma chiar Max a venit sa faca o poza cu grupul vesel :)
Max cu SuperBloggerii
Acum nu stiu cum ne-a remarcat, poate descoperiti voi urmarind imaginile de la Beraria H cu Party SuperBlog 2015.

Am facut si aici poza cu oltenii, in mai multe reprize.
poza cu oltenii la Beraria H
Nu mai tin minte daca Beraria H e cu H de la Halba sau de la Hora, dar oricum e de bine ;)
Beraria H, cu H de la Hora
Ne-am plimbat si cu trenuletul prin berarie,
cu trenuletul prin berarie
am dansat cu bucurIILE pe banca si sper sa ne intalnim la fel de voiosi si de bucurosi si anul viitor.
Hai cu bucurIILE!
A propos de plimbare, multumesc bucurestenilor care ne-au plimbat prin Capitala, lui Marinel Alecu pentru transportul de la Gara si Georgianei care ne-a dus (si ne-a si adus) de la Beraria H, agila ca o pisica neagra.

Spor si bine sa ne mearga!

Etichete: , , , , ,