Cu ce rezultate ai investit in tine?


Cu ce rezultate ai investit in tine?
Daca tot s-a terminat inca o editie de SuperBlog, sa va spun cum am investit eu in mine, ca sa fac galerie de pe margine :) 

Radem glumim, dar daca nu stiti, aflati ca daca castigi SB-ul devii blogger partener si nu mai participi in competitie.

Si pentru ca tot m-au intrebat de mai multe ori cum am reusit sa castig (fara sa vreau), pot sa detaliez cateva investitii personale pe care am vrut sa le fac.

In primul rand a fost vorba despre gandire pozitiva, nu m-am incrancenat dupa notele primite si am fost in stare sa primesc o nota de 50 dupa una de 100, dar sa nu fac contestatie :)

Acum poate sunt eu mai ciudat, dar asa s-a intamplat la prima editie de Spring SuperBlog la care am participat. Am luat 100 de puncte la prima proba Farmec din competitie, in conditiile in care notele au inceput de la 35 (parca) si n-au fost 2 note identice. Adica au fost note de 35, 36, 37 si tot asa pana la suta mea :) 

Dupa acest prim succes, m-am trezit cu un 50 la urmatoarea proba. Dar mi-am vazut de obiectivul de-atunci, sa fiu finalist fara nicio penalizare si nici sa nu fac vreo contestatie, indiferent de notele primite. A propos de notele primite si de "continuare competitiei", stiu o superbloggerita care a luat nota minina, adica 10 puncte, la editia din toamna, dar a castigat editia de primavara :)

Revenind la mine, mi-am pastrat obiceiul de a scrie la timp de la prima editie pana la ultima la care am participat. Astfel respectarea deadline-ului a devenit o obisnuinta si am fost foarte relaxat in editia a sasea cand am participat si am castigat Spring SuperBlog.

Deci relaxarea a fost o conditie esentiala, dar bazata pe niste obiceiuri sanatoase :) Vorbeam insa de investitii si vreau sa spun ca au fost cateva. In primul rand mi-am propus sa-mi perfectionez stilul de scriere.

Cred ca nevasta-mea se cam saturase de participarile mele la SB si de scuzele "am deadline, n-am timp sa dau cu aspiratorul", asa ca a zis ca daca tot scriu, sa scriu naiba mai bine :) Si m-a cadourisit cu o carte care m-a ajutat sa-mi conturez scriitura: Cum sa scriem bine - Ghidul clasic pentru scriitorii de nonfictiune, de William Zinsser.

Mai stiu o superbloggerita care a citit-o si s-a clasat bine la SuperBlog 2015 dar ideea este sa gasiti cartea care se potriveste stilului vostru. O alta directie este sa cititi cat mai multe carti, deoarece cu cat primesti mai multa informatie de calitate, cu atat livrezi mai multa calitate in articolele de pe blog.

A doua investitie a fost un workshop de storytelling. Nu mai stiu cati bani am platit ca sa particip la workshop, stiu doar ca m-am simtit bine, ca au mai fost si alti bloggeri si ca mi-am clarificat cateva directii in ceea ce priveste tehnica povestilor.
workshop de storytelling
Ca sa particip la un astfel de workshop m-a convins una dintre putinele contestatii pe care le-am facut pe parcursul competititiei SuperBlog. N-am primit marire de nota, dar am primit o explicatie pentru nota, in sensul ca povestea mea se pierdea pe parcurs, odata cu interesul juriului. Cum la SB aveam obiceiul sa scriu articole lungi (si foarte lungi :), am zis ca trebuie sa corectez deficientele.

Acestea au fost investitiile in propria persoana blogosferica, rezultatul fiind castigarea Spring SuperBlog 2015, chiar daca nu mi-as fi dorit sa parasesc competitia. Au fost multi cei care nu intelegeau de ce n-am vrut sa castig, dar daca e cazul mai explic :)

Mie-mi plac provocarile creative iar competitia SuperBlog era o astfel de ocazie. Nu mai zic ca nici ca, ocupandu-ma de platforma de concursuri Blogal Initiative Craiova, nu mai pot concura nici la concursurile BlogalInitiative.

Va zic doar ca daca va intereseaza dezvoltarea personala si va e doar de un deadline, pana pe 17 Decembrie puteti sa povestiti daca ati investit in voi si cu ce rezultate.

Fii optimist - Investeste in tine se numeste campania blogosferica si se soldeaza cu 9 premii pentru cei care vor sa investeasca in dezvoltarea lor personala.

Spor!

Etichete: , , , ,