Am fost la Winter Food Bloggers 2015

Am fost la Winter Food Bloggers 2015
Natural, am fost si eu pe-acolo :) Daca n-ati fost nici offline la fata locului si nici live online in timpul evenimentului, nu trebuie sa fiti tristi, puteti urmari inregistrarea Winter Food Bloggers.

Daca nici asa nu "poftiti", va mai spicuiesc eu cateva idei pe care le-am prins din sala :)
cateva idei pe care le-am prins din sala

Food Trends la #FoodBloggers15


La Food Trends, am aflat de la moderatoarea seminarului ca in 2016 vorbim despre consumatori exigenti si informati, pentru care mancarea face parte din identitatea personala si este o experienta culturala. Mi-a placut ca seminarul a inceput cu informatii santoase despre nutritie.

Ana Naie, blogger la EasyPeasy.ro si food coach, ne-a vorbi despre nutritia sanatoasa. Ne-a spus ca este gresita abordarea "sa nu mananc aia, sa nu mananc aia". Mai degraba ne propunem sa mancam mai multa salata :) Sa mancam si ce ne place, dar cand trebuie si in cantitatea care trebuie.

La intrebarea din sala despre diferenta dintre nutritionis si food coach, Ana a raspuns cam asa.

Nutritionistul nu-ti face un transfer de informatii, cum iti face un food coach. Nutritionistul lucreaza cu vointa, fiind orientat spre rezultat, un food coach lucreaza cu imaginatia.

Irina Smeu, cercetator stiintific la Institutul de bio-resurse, ne-a vorbit despre alimente curate.

Astfel am aflat despre cea mai periculoasa contaminare a alimentelor, contaminarea microbiologica. Irina ne-a spus ca alimentele congelate n-au chiar 1 an de zile valabilitate si ca exista (mai putine, dar exista) chiar si bacterii rezistente la temperaturile de congelare.

Chef Dexter, Bogdan Alexandrescu, ne-a vorbit despre platingul perfect dar si despre sanatate. Ne-a spus ca legumele proaspat culese care sunt congelate in cel mult 3 ore de la culegere isi pastreaza toate proprietatile.

Adrian Adam, director of Sales & marketing la Radisson Blu Hotel ne-a povestit despre provocarile din industrie si l-a introdus pe Bernd Kirsch, Chef la Radisson Blu Hotel.

Bernd ne-a detaliat cateva directii pe care le urmeaza si a spus la final ca singurul obiectiv este sa fie clientul multumit (indiferent de tipul clientului) si sa zica dupa ce a mancat... Kiss the Chef :)

In pauza am facut o creatie inghetata, pe baza ingredientelor puse la dispozitie de Haagen Dazs. Am reusit sa fac poza inainte sa-mi savurez creatia :)
creatia mea inghetata

Blog Talk la #FoodBloggers15


La aceasta conferinta bloggeri culinari au spus care sunt provocarile la care trebuie sa faca fata si au raspuns la cateva intrebari. Am notat si cateva trenduri in fotografia culinara:
A urmat pauza de pranz, in care am experimentat practic ceea ce auzisem la seminar si in prima parte a conferintei.

Foarte buni cartofii, dar si micii,
cartofi yam-yam
mi-au placut si eggplants parmigiano si fallafel
eggplants parmigiano si fallafel
Am apreciat surpriza oferita bloggerilor, un cookie personalizat
cookie blogosferic
care a mers de minune cu un Shiraz de la Halewood Wines.
Shiraz de la Halewood Wines

Food Talk la #FoodBloggers15


Am inteles ca este o mare diferenta intre ceea ce mananca romanii si bucataria romaneasca. Am retinut si prototipul unui restaurant romanesc de succes: putine feluri de mancare si eventual de sezon, dar gatite bine.
intrebari din sala la Food Bloggers
Am facut si poze cu bloggerii, inca le astept, pana atunci sa va spun ca blogosfera craioveana a avut reprezentanti cum se cuVin la Winter Food Bloggers :)
Craiova reprezentata de bloggeri cum se cuVin
Pana la Food Bloggers din 2016 va las cu imagini captate de mine la Winter Food Bloggers.

Spor!

Etichete: , , , ,