Alergare de Decembrie pt. Spitalul Copiilor

Alergare de Decembrie pt. Spitalul Copiilor
Pentru ca membrii grupului si-au dorit iar vremea ne-a permis, la Craiova am alergat pentru Spitalul Copiilor si-n Decembrie. N-am fost multi, doar 6, dar cand vrei sa faci o fapta buna nu conteaza nici numarul, nici ceata si nici luna anului :)
am fost 6 la alergare
Parcul Romanescu fiind in reabilitare, am alergat in Gradina Botanica. Unii o tura, altii mai putin, altii 2 ture, dar au fost si cativa care inca mai dadeau ture cand am plecat eu ;) Asta inseamna sa ai optiuni multiple si sa alergi din placere.
ceata nu ne incurca
Daca si voua va face placere sa ajutati la construirea Spitalului Copiilor, puteti sa donati chiar daca n-ati fost la alergare. Alergarea este modalitatea de mediatizare offline, dar si online exista posibilitatea sa donati in conturile Asociatiei 1 Leu, in care s-au strans pana acum 239400 lei.

Daca nu ati auzit inca despre Spitalul Copiilor, sarbatorile de iarna sunt o posibilitate ideala sa faceti o fapta buna.

Daca vremea ne va permite vom continua alergarile si-n Ianuarie, dar pana atunci vreau sa multumesc tuturor participantilor la alergarile de la Craiova, sa le urez La Multi Ani cu sanatate si spor(t) in 2016 si sa ne vedem in numar si mai mare la actiunile viitoare.

Pana atunci va las cu mai multe imagini de Decembrie.

Spor!

Etichete: , , , ,