A fost Craiova Blog Meet Secret Santa

A fost Craiova Blog Meet Secret Santa
Asa cum va anuntam, Craiova Blog Meet din Decembrie a fost sub tutela lui Secret Santa.

Am facut tragere la sorti si fiecare a stiut cui face cadou, dar n-a stiut de la cine va primi, ca de-aia e secret. S-au strans ceva cadouri, iar cand le-am primit ne-am bucurat de alegerile facute de Secret Sanda Sandra Santa :)
cadoul meu de la Secret Santa
In pachetul ambalat in culorile mele preferate am descoperit ceva foarte frumos: Monumente din Bucuresti. Multumesc Secret Santa!
Monumente din Bucuresti. Multumesc Santa!
Cadourile n-au fost singurele surprize, deoarece am notat si 3 debuturi la Craiova Blog Meet. De la stanga la dreapta, cu numarul 1, 4 si 7 am avut bucuria sa le primim la intalnire pe Ana, care a venit din Bucuresti, apoi  Ionela si Victoria, craiovence de-ale noastre.
3 debuturi blogosferice
Sper ca le-a placut, le asteptam si la blog meet-urile viitoare dar si cu alte ocazii gen Proiecte Blogoslovite in fiecare Marti sau alte evenimente. Debut la Craiova Blog Meet a fost si pentru Horatiu, care a ajuns mai tarziu si l-am prins doar in poza de grup.
Craiova Blog Meet #46 Secret Santa
Dupa giftuiala am coborat la bowling, unde nu va mai spun cat a fost scorul :)
la bowling
Gasiti imaginile in albumul Craiova Blog Meet #46 Secret Santa.

Spor!

Etichete: , , , , ,