A fost Craiova Blog Meet #44

A fost Craiova Blog Meet #44 de Octombrie
Aseara ne-am intalnit in cadrul Craiova Blog Meet, la intalnirea cu numarul 44. N-am fost nici prea multi, nici prea putini, dar suficienti cat sa incercam pizza olteneasca la Club Q.

Foarte buna quatro formaggi cu praz (comanda speciala),
pizza quatro formaggi olteneasca
la fel de buna si quatro stagioni olteneasca.
pizza quatro stagioni cu praz
Deocamdata le-am gustat, vedeti voi despre ce este vorba la momentul oportun.

Aseara fost momentul perfect pentru pizza si bere (pentru unii), pentru vin - Feteasca Neagra - Caloian - Oprisor pentru coltul vesel,
hai noroc
iar cei mai cuminti au baut suc.
copii cuminti
S-au alinat cu suc si cei care au fost pedepsiti pentru lipsa indelungata :)
cei pedepsiti se Alina cu suc
A propos de vin, a fost un bun prilej de a aduna impresii de la branzeturi cum se... cuVin si sugestii de imbunatatire a evenimentului din Noiembrie.
discutii constructive, cu agenda pe masa
Nu in ultimul rand, daca tot ne-am adunat am executat si-un bowling distractiv :)
bowling la Club Q
Pana la intalnirea din Noiembrie va las cu imagini de la Craiova Blog Meet #44.

Spor!

Etichete: , , , , , , ,