Jurnal de Thassos - 14 August 2015

Jurnal de Thassos - 14 August 2015 - Tripiti
Am zis in primele zile de vacanta ca va vom reveni la Tripiti si asa am inceput ziua de 14 Augusthassos.

Mai un volei, mai balaceala, mai o plaja, nici nu stim cand s-a facut vremea pranzului. Si unde sa mancam daca nu chiar la Tripiti, la taverna recomandata lui Jamie Oliver in Thassos?
Jamie Oliver - Pyrofani - Tripiti
Chiar ca a fost bine. Mancarea super-buna, preturile mai mult decat ok, iar gazdele de nota 10.
Taverna Pyrofani - Tripiti
Noi eram 9 la masa, unii au comandat caracatita la gratar,
caracatita la gratar
altii salata de caracatita (erau vreo 5 comenzi de caracatita), iar eu mi-am luat lamb-chops (coaste de miel la gratar).
lamb chops
Ne-am trezit cu o extra portie de caracatita, deoarece cei de la Taverna Pyrofani au considerat ca din cele 4 zomenzi a scazut prea mult caracatita pe gratar si nu s-ar mai fi respectat gramajul. Mai rar asa ceva, de povestit si pe litoralul romanesc.
Heineken la sticla de 500 ml
O alta raritate a fost faptul ca am gasit bere Heineken la sticla de 500 ml. La noi nu se mai gaseste decat la sticla de 400 ml sau 330 ml, doar la doza mai e la 500 ml. Un pic mai dulce decat Heineken de la noi, dar mi-a placut si-asa.
Psili Ammos
Dupa amiaza am revenit la plaja noastra, am jucat iar volei, iar seara am fructificat pestii prinsi zilele trecute,
peste grecesc si vin rosu sec
iar scoicile le-am transformat in mussels saganaki in sos tomat, bineineles alaturi de un vin grecesc rosu si sec.
scoici in sos de rosii
Va las cu mai multe imagini din 14 August.

Spor calator!

Etichete: , , , , ,