Jurnal de Thassos - 13 August 2015

Jurnal de Thassos - 13 August 2015
A 13-a zi de Augusthassos am inceput-o cu un pescuit matinal. Ghinion de 13, n-am prins mare lucru, dar dupa amiaza am prins o zi superba la Pefkari.

Plaja este de pietris in partea dreapta si de nisip si piatra in partea stanga, dar asta nu impiedica in niciun fel sporturile nautice.
Pefkari Beach in Thassos
Asadar distractia a cuprins "gogosi acvatice",
gogosi acvatice la Pefkari
parasuta scensionala
parasuta ascensionala
si schi nautic.
schi nautic
Si apusul a fost unul deosebit,
pescuit la asfintit
iar pentru seara ne-am indreptat spre taverna Irene, unde am beneficiat de meniu in limba romana si comanda in dulcele nostru grai, deoarece una dintre fete era romanca.
creveti la Taverna Irene din Potos
Ne-a distrat ca in loc de dovlecei scria dobletei si chiar bobletei, dar ne-a placut personalizarea :)

Va las cu mai multe imagini din 13 August.

Spor calator!

Etichete: , ,