Jurnal de Thassos - 12 August 2015

Jurnal de Thassos - 12 August 2015
Ziua cu numarul 12 din Augusthassos am petrecut-o pe plasa noastra, Psili Ammos, comme d'habitude, cu volei, balaceala, plaja si lectura. Nu mai insist pe aceste aspecte, am sa punctez insa mancarea de la taverna pe care o apreciez in vacanta.

In Thassos preturile in euro erau mai peste tot la fel ca in anii trecuti, cu diferente de maxim 2-3 euro. Mai putin calamarul umplut, care varia de la 9,5 Euro la 15 Euro. Ei bine, tocmai stuffed calamari mi-am luat, in traducere calamar pe gratar, umplut cu branza. In unele meniuri este trecut ca squid, in altele apare calamar.
stuffed calamari, calamar umplut sau squid
Desi nu ma omor dupa berea greceasca, calamarul merge la fel de bine cu un Mythos ca si squid-ul :)
bere Mythos
Paine nu prea mananc eu de obicei, dar la tavernele grecesti este o paine asa de buna incat cred ca am bagat la fiecare masa. Este diferita fata de ceea ce poti sa cumperi din supermarket, cu coaja mai groasa si crocanta si foarte gustoasa.
paine greceasca la taverna
Spor calator!

Etichete: , , ,