Jurnal de Thassos - 11 August 2015

Jurnal de Thassos - 11 August 2015
Am inceput a unsprezecea zi de Augusthassos la pescuit pe plaja retrasa, iar rezultatele se vad in imaginea de inceput, de data asta avand si malai romanesc :)

A propos de malai, n-am gasit deloc la greci. Am gasit faina de porumb si alte pungi despre care credeam ca ar contine malai, dar tot timpul a fost altceva :) Deci sa nu plecati in vacanta in Thassos fara malai. Peste si vin grecesc, alaturi de malai romanesc, asta combinatie de vacanta :)

Dupa amiaza am fost din nou la Salonikios, acum fiind mai norocosi cu apusul in mare :)
Apus la Salonikios in Thassos
N-am mai pescuit ca-n alte dati, dar i-am admnirat pe cei care pescuiau in larg, la asfintit.
pescuit la asfintit
Mai multe imagini superbe de apus am pus pe Facebook.

Spor calator!

Etichete: , , ,