Jurnal de Thassos - 09 August 2015

Jurnal de Thassos - 09 August 2015
Duminica ne-am propus sa schimbam un pic programul de vacanta si-am plecat intr-o drumetie 4 x 4, cu Suzuki Jimny. 50 de euro pentru fiecare masina, atat a costat inchirierea.

Am mai fost in urma cu cativa ani spre Varful Ipsarion, dar acum am schimbat traseul pana-n Castro. N-am mai mers pe Limenaria, pe drumuri forestiere ci am ales trecerea prin Theologos. Drumul a fost mai dificil, dar mult mai spectaculos.

Am intalnit cateva mini-cascade,
cascada
peisaje pictate de natura si
peisaj pictat de natura
drumuri spectaculoase.
drum spectaculos
Pana la urma am ajuns in Castro, acolo unde se retrageau mai demult locuitorii din Thassos. Dupa ce au fost sub ocupatie bulgara, turca si sub amenintarile piratilor, s-au fortificat in munte, de unde si numele de Castro. Zilnic coborau 12 km, la locurile unde aveau pasuni si stupi, iar seara urcau din nou in satul fortificat, de unde puteau observa toata insula.
panorama din Castro
Azi Castro este parasit,
Castro
doar Kostas venind zilnic sa deschida taverna cu acelasi nume si biserica Sf. Atanasie.
Biserica din Castro
Dupa ce am luat o gustare pregatita pe loc de Kosta,
yam-yam la Taverna Kostas
am meritat si-o mica relaxare dupa drumul accidentat.
relaxare
Am mai stat un pic in zona, apoi am trecut de padurea martiana si am votat daca sa mergem spre Ipsarion sau spre o plaja mai greu de atins cu o masina normala.
peisaj martian
A iesit plaja la vot, asa ca am ajuns si la Vaty.
Vaty Beach in Thassos
Buna racoreala dupa atata drum dar si mai bine a fost ca am prins o caracatita.
caracatita de la Vaty
Bineinteles ca i-am dat drumul dupa sedinta foto. A propos de fotografii, va las cu mai multe imagini spectaculoase.

Spor calator!

Etichete: , , ,