Jurnal de Thassos - 1 August 2015

Jurnal de Thassos - 1 August 2015
Ne propusesem sa plecam in vacanta pe 2 August, dar canicula ne-a determinat sa plecam cu 1 zi inainte, astfel incat am inceput luna August in Craiova si am terminat prima zi de Gustar in Thassos.

Am prins un ferry-boat la mustata in Keramoti, asa ca am avut timp si de o baie inca din prima zi. De obicei ajungeam seara tarziu, franti dupa oboseala drumului si nu ne mai ardea de baie. Am avut si noroc, dar norocul si-l mai face si omul cu mana lui.

Bulgarii au inaugurat o autostrada chiar pe 1 August, asa ca in loc sa pierdem timpul cu ocolul pana la Kulata, am mers bine mersi pe autostrada. Din Kavala era un ferry-boat tocmai seara, asa ca am decis sa sprintam spre Keramoti si am fost printre ultimele 10 masini care au prins cursa de ora 18:00. Daca ajungeam cu 2 minute mai tarziu, n-ar mai fi fost niciun loc.
Ferry-boat full
Ne-am hidratat cu apa plata si minerala in asteptarea primei bai in mare, 
Hidratare romaneasca la marea greceasca
apoi dupa ce ne-am dus bagajele si am sarit in apa, am sarbatorit prima zi de vacanta cu bere rece. 

Poze n-am mai apucat sa fac in prima zi, dar vor fi destule din zilele urmatoare, pentru ca jurnalul de Thassos are 15 zile :) Oricum, asa a fost 1 August in imagini grecesti.

Spor calator!

Etichete: ,