Jurnal de Thassos - 08 August 2015

Jurnal de Thassos - 08 August 2015
De dimineata am fost la o plaja mai retrasa, aflata la 300 de metri de plaja noastra. O vazusem si din larg, dar ne-a confirmat si un prieten din Craiova venit in Thassos ca e foarte faina si ca sunt foarte multi pesti prin apa. Asa ca am fost sa verificam. Neavand o parcare mare la sosea, plaja era foarte aerisita. Ne-am pus ochelarii acvatici si chiar asa era, prin apa misunau multi pesti, ceea ce ne-a dat idei de pescuit pentru dupa amiaza.

Pentru masa de pranz ne-am deplasat la Theologos, vestit pentru casele-muzeu dar si mai ravnit pentru bunatatile de miel si ied la gratar.
Taverna Stelios din Theologos
Din pacate ne-a adus vinul inainte, vinul a fost rece, pofta a fost mare si am uitat sa imortalizez bunatatile. Dar nu trebuie sa ma credeti pe cuvant, trebuie sa le incercati si voi :)
Hai noroc la Theologos
Dupa somnul de pranz am revenit la mica plaja, pusi pe pescuit.
la pescuit
Socoteala de-acasa nu se potriveste cu cea de la stanci, asa ca n-am prins mare lucru, iar pestii care misunau prin apa cam disparusera :) Am planificat o viitoare partida de pescuit pentru dimineata si cam asta a fost.

De fapt n-a fost totul, pentru ca am mai avut si o sedinta foto gen Animal World in livada de maslini :) Mai intai ne-a salutat un ratoi,
ratoiul mandru
apoi am vazut o lupa intre insecte (cine credeti ca a invins?),
lupta intre insecte
iar seara la final, cand stateam la un pahar de vin, bere si placere, si-a facut aparitia langa noi un... iepurila.
iepurila in livada
Se vede o mogaldeata in fata masinii, aproape de scara. Pana la ziua urmatoare a jurnalului de Thassos va las cu mai multe imagini din 08 Augusthassos.

Spor!

Etichete: , , ,