Jurnal de Thassos - 07 August 2015

Jurnal de Thassos - 07 August 2015
Ziua a 7 de Augusthassos am inceput ca de obicei cu alergarea pe malul marii si am continuat-o cu plaja si balaceala, intrerupte de reprizele de volei pe nisip. A fost o vreme ciudata in Thassos, cand nouri-bouri, cand vant care scotea umbrelele din nisip.

Si dupa amiaza a fost cand soare, cand vant si nori, asa ca dupa un pic de plaja ne-am orientat catre masa de seara in Limenaria.
nouri-bouri in Thassos
Limenaria este capitala administrativa a insulei Thassos si este destul de aproape de Psili Ammos, un pic mai incolo de Potos. Este cam singurul loc unde poti zari masinile politiei, in rest mai mult masini de pompieri am vazut prin zona.

In fine, am vrut sa mergem la o taverna cu specific pescaresc, dar cum locurile erau cam ocupate, am ajuns la una clasica, #cudetoate. Mi-a placut ca nu era in drum, ci mai retrasa, dar si mai mult mi-au placut preturile si meniul :)
taverna mai retrasa in Limenaria
Eu am ales Lamb Chops
si o "carafa" de vin rosu sec.
vin rosu sec la carafa
Foarte bune ambele! Am incercat si-n Romania sa facem lamb chops - coaste de miel la gratar, dar n-au iesit nici pe departe ca-n Thassos. Poate fezandeaza ei mai bine carnea, poate e si carnea altfel, poate e si-un secret pe la mijloc, ideea este ca in vacanta nu puteam sa ratez o astfel de bunatate.

Foarte multe poze n-am facut in ziua respectiva, dar cele cateva pe care le-am prins le-am postat aici.

Spor calator!

Etichete: , , ,