Jurnal de Thassos - 05 August 2015

Jurnal de Thassos 05 August - Psili Ammos
A cincea zi de Augusthassos am inceput-o pe plaja noastra Psili Ammos, cu alergare si apoi plaja de dimineata, volei si balaceala.

Dupa amiaza am ales sa mergem la Salonikios, o plaja mai retrasa din Thassos, cu nisip rosiatic, muzica buna, locuri de sarit si de pescuit si cu posibilitatea de a prinde un apus superb.
Plaja Salonikios din Thassos
Chiar daca apusul a fost stricat de cativa nori,
Apus de soare in Salonikios
am punctat un pic la capitolul pescuit.
Pescuit la Salonikios
Asta-i prada,
Prima captura de peste la Salonikios
asa arata transformata la cateva ore de la prindere,
Peste proaspat prins si proaspat prajit
iar daca ati fi vazut ce-a ramas din pestele prajit, v-ati fi dat seama ca a avut un gust deosebit. A mers la fel de bine cu un vin grecesc, precum a mers o bere la pescuit :)

Daca la pescuit ne-am facut pofta, pentru a prinde un apus mai reusit am hotarat sa mai venim cel putin inca o data la Salonikios. Spuneam ca este o plaja mai retrasa, deoarece spre deosebire de Psili Ammos, care este in imediata apropiere a soselei, ca sa ajungi la Salonikios trenuie sa urci si sa cobori, sa treci printr-o mica padure de pini si apoi s-o iei la picior spre plaja. Cu toate acestea revenim cu placere de fiecare data la Salonikios, asa cum am facut si acum.

Va las cu mai multe imagini din 5 August.

Spor calator!

Etichete: , , , ,