Jurnal de Thassos - 04 August 2015

Jurnal de Thassos - 04 August 2015
Experienta din 03 Augusthassos ne-a dat o idee buna si pentru plaja noastra. Ne-am mutat in partea dreapta, langa terenul de volei, unde e mai putin aglomerat si unde, evident, poti juca si volei. Acesta a ramas locul nostru de plaja pentru tot restul vacantei in Thassos mai ales dimineata, cand nu plecam la alte plaje.

Dupa alergarea de dimineata, cateva reprize de volei si balaceala, ne-am desfatat cu specialitati grecesti la taverna Psili Ammos.
Marea vazuta de la Psili Ammos
Buna si musacaua,
Musaca
buna si caracatita la gratar,
caracatita la gratar
iar la asa bunatati a mers si-un Mythos :)
Bere greceasca Mythos
Dupa amiaza am schimbat plaja si am mers la Livadi Beach, o plaja cu un nisip mai degraba de pietros, dar compensand cu alte atractii. In partea stanga a plajei sunt mai multe stanci in apa, unde te poti fotografia ca si cand ai pasi pe apa, plus o mica grota. Le stiam de data trecuta, acum nu ne-am mai bagat la poze pentru ca erau cam multi tantari prin zona :) Ca sugestie, Livadi este mult mai ok dimineata, dupa amiaza soarele disparand destul de repede in spatele muntelui.
Livadi Beach
Dincolo de Livadi este o plaja mai micuta si mai salbatica, Arsanas, insa accesul este destul de dificil. Trebuie sa urci pe un drum ingust de munte, apoi cobori pe jos la nivelul marii. N-ar fi foarte dificil, daca nu te intalnesti cu cineva care vine din sens opus. Ambele plaje sunt la poalele manastirii Arhangelos, iar peisajul vazut de sus este superb.

Mai multe imagini din ziua de 4 August am postat aici.

Spor calator!

Etichete: , , , ,