Jurnal de Thassos - 02 August 2015

Jurnal de Thassos - 2 August 2015
In ziua a doua de Augusthassos (de August si de Thassos) ne-am trezit care cand am vrut si un pic inainte de ora 10 am ajuns pe plaja. Odihniti dupa drum si dupa canicula din tara, ne-am pus pe racoreala.

Care cu B.R.R.C (bere rece),
Hai noroc!
care prin apa marii,
racoreala la Psili Ammos, Thassos
dupa o portie de balet acvatic,
balet acvatic
care cu apa minerala, dupa posibilitati.
Aqua Carpatica la Psili Ammos, Thassos
Am stat si de dimineata si dupa amiaza pe "plaja noastra", Psili Ammos, la care ajungeam doar traversand strada, noi fiind cazati in studiurile din livada de maslini de peste drum :)

Fiind weekend, plaja era destul de aglomerata, la fel cum sunt majoritatea plajelor la care exista suficiente locuri de parcare in jur. Si cum livada de maslini ofera umbra pentru masini, plaja Psili Ammos e cam plina tot timpul, mai ales dupa 11:00, cand noi ne cam retragem de la soare si ne gandim la plecare.

Pana la pagina urmatoare a jurnalului de Augusthassos va las cu imaginile zilei.

Spor calator!

Etichete: , ,