Bloggerii craioveni sunt pusi la colt

Bloggerii craioveni sunt pusi la colt
La Coltul Bloggerilor, évidemment, pe care vi-l prezint in faza de lucru, dupa ce l-am like-uit si lacuit pana l-am aproape desavarsit :)

Dar ca sa incepem cu inceputul, mai intai l-am luat la periat,
la periat, cu ochii la aparat
apoi l-am lacuit si am asteptat 2 ore pana a intrat lacul in lemn.

Cat timp lemnul s-a hidratat cu lac, noi ne-am facut lac de sudoare, dar a meritat. Am meritat si noi o hidratare, apoi am continuat.
hidratare corespunzatoare
L-am luat la "smirgheluit", l-am mai periat inca o data si i-am mai dat un strat de lac. Daca va "like", sa va spun si despre ce este vorba.
lacuim, Maria-ta
Ideea noastra, nascotita la Proiectele Blogoslovite de la Tradem, a fost pusa in opera de maestrul Gabi Rizea. Daca n-ati auzit de ispravile in lemn ale domnului Rizea, gasiti cateva "aschii" pe Facebook sau la Art Wood.

Ei, ce ziceti? Am muncit noi zi de vara pana-n seara, 
zi de vara pana-n seara
dar asa arata deocamdata coltul bloggerilor.
coltul bloggerilor, colturi rotunjite, laptop din epoca de lemn
Acum fie vorba intre noi, colturile sunt rotunjite, laptopul este din epoca de... lemn, dar este al nostru si ne este drag. Asa ca-l mai lacuim pana-l like-uim 100% :)
Coltul Bloggerilor vazut de sus
Spor la(i)cuitor!

Etichete: , , ,