A fost Craiova Blog Meet #42

A fost Craiova Blog Meet #42
Fiind inca vacanta am fost mai putini decat de obicei, dar e bine ca am prefatat Blog Meet-ul cu un Craiova Sport Meet, asa cum faceam la inceputuri.

Si dupa ce bloggerii au atins sferturile turneului caritabil de volei pe nisp, am trecut la rehidratare in cadrul Craiova Blog Meet.
Craiova Sport Meet
Am avut si cateva debuturi la intalnire. Bianca se mai intersectase cu blogosfera craioveana cu ocazia lansarii Zilelor Amantilor in Craiova.
Bianca Teodorescu
Alin se va tot intersecta cu noi de-acum incolo, in cadrul unor degustari care incep in Septembrie. Yam-yam! Marina mai venise la Proiecte Blogoslovite, acum a ajuns si la Craiova Blog Meet. Tot pentru a discuta cateva proiecte, bien sur :)

Dupa ce ne-am hidratat cu bere si ce-a mai poftit fiecare, ne-am intremat cu pizza si apoi am trecut la traditionalul bowling de la Club Q. Debutanta la Craiova Blog Meet, Bianca a prins si miscarea de bowling.
Bianca perfectioneaza aruncarea de bowling
Stefi vine de mult timp la blog meet-uri, dar la bowling a debutat abia aseara.
Stefi debuteaza la bowling
Sanda deja stie, se vede dupa aruncare.
Sanda - aruncare artistica
Ideea este ca am incheiat sportiv o zi inceput pe terenul de volei si continuata cu socializare. Urmatorul Craiova Blog Meet va fi si mai tare si este deja stabilit pentru 20 Septembrie. Vom avea atunci lansare de carte, oaspeti din Bucuresti si Germania, iar restul surprizelor le vom decoperi atunci.

Spor blogosferic!

Etichete: , , ,