Jurnal de Brasov, Sambata 11 Iulie

Jurnal de Brasov, Sambata 11 Iulie
Asa cum mi-am planificat de Vineri, am inceput dimineata cu o alergare. N-am exagerat, 3 ture de lac si apoi masaj relaxant. Daca zaboviti cateva zile in Brasov si vreti sa fie revigorante, va recomand un masaj de relaxare facut de Elvira. Eu initial imi luasem 3 sedinte, dar mi-a placut atat de mult incat am mai suplimentat cu inca una in ultima zi.

Inviorat si relaxat am luat un mic dejun consistent la Grand Hotel: omleta #cudetoate, adica pe langa o omleta cu sunca si cascaval, am avut salam de Sibiu, branza, rosie, castraveti, cascaval, muschi si sunca presata, plus suc de portocale.

Am luat apoi autobuzul 17 pana in Centru (2 lei calatoria) si am plecat in recunoastere, deoarece la ora 13:00 aveam Blog Meet la Tipografia. Dar pana atunci ne-am mai facut timp de cateva capricii dulci. Mai scumpe inghetatele, dar foarte bune :)
Capricii dulci
Am mai luat un magnet cu Biserica Neagra din Brasov si a sunat Nina sa ne intrebe pe unde suntem. Ea era deja la Tipografia, noi la 2 minute distanta, asa ca am fost primii ajunsi la locul de Blog Meet.
Zaganu - bere nefiltrata, neagra si locala
Pana sa inceapa sa vina ceilalti am comandat o bere neagra, nefiltrata si locala, Zaganu. Mai auzisem de ea, dar n-o gustasem. A fost pe gustul meu, insa pana a venit Romanticu am fost in minoritate, Monica si Nina preferand limonada cu ghimbir (cica e forte tare combinatia).

Au venit apoi din Zarnesti Diana cu Florin, a sosit si Andreea, craioveanca-brasoveanca si in scurt timp au mai venit Dorin si Roxana, pe care nu-i stiam. 
Brasov Blog Meet la Tipografia
Ei au fost si primii care au plecat, apoi Romanticu s-a retras pentru ca mai avea de alergat intr-o cursa (de dimineata a alergat pentru Hospice, iar Andreea a fost voluntar la aceeasi cursa).

De mancare nu era mare lucru la Tipografia, asa ca am plecat in formatia ramasa la Terasa Ciucas, cea vestita pentru bere la roata si mici mari. 
Terasa Ciucas Brasov
Eu mi-am luat o tochitura, dar doamna mea a poftit la micii mari, atat de mari ca mi-au mai ramas si mie.
mici mari la Terasa Ciucas
Am degustat si o bere la litru, ce sa mai, a fost #cudetoate.
Bere Ciucas la halba de 1 Litru
Dupa ce ne-am indopat, ne-am dezlipit cu greu de pe scaune, dar cum unii mai aveau de prins si niste trenuri, i-am condus pana la autobuz. Nina pleca spre Fagaras, Diana si Florin spre Zarnesti, noi ne-am intors cu Andreea in centru, tocmai bine sa prindem un concert de orga la Biserica Neagra.
concert de orga la Biserica Neagra Brasov
Mi-a placut si muzica si atmosfera iar dupa concert ne-am intalnit si cu Ralucica.
La plimbare spre Turnurile din Brasov
Am mers spre Schei, am ajuns si pe Strada Sforii,
Strada Sforii Brasov
am fost si la prima scoala romaneasca,
Prima scoala romaneasca - Brasov
am vazut si locul unde este inmormantat Nicolae Titulescu,
Nicolae Titulescu - Brasov
apoi am vizitat cele 2 turnuri, alb si negru, de unde se desfasoara o panorama superba.
panorama Brasov
Mi-au placut si exemplele de arta stradala intalnite, atat in format mozaic,
Arta stradala mozaic
cat si in tuse grafice.
arta stradala Brasov
Mi-a placut ziua de Sambata, va las sa va bucurati de mai multe imagini din Brasov.

Spor calator!

Etichete: , ,