Jurnal de Brasov, Duminica 12 Iulie

Jurnal de Brasov, Duminica 12 Iulie
Duminica am vrut sa vedem Brasovul de sus, asa ca am urcat cu telecabina pe Tampa. Se poate urca si pe jos, da' ne-a fost frica de urs :)

Foarte frumos se vede orasul de sub literele care-i soptesc numele. Am facut o poza deasupra tuturor,
Deasupra tuturor in Brasov
am admirat panorama,
Panorama de pe Tampa
apoi de ce ne-a fost frica n-am scapat. La intoarcere ne-am intalni cu ursu'.
Ne-am intalnit cu Ursu pe Tampa
Revigorati si hidratati, am plecat si spre cetate, dar pana acolo ne-am intalnit cu cativa pauni :)
Ne impaunam prin Brasov
Frumoasa combinatia de nou si vechi din Brasov.
Vechi si nou in Brasov
Frumos si sus la cetate, am imortalizat momentul si am parasit zona, pentru ca se facuse deja cald.
La Cetate in Brasov
Am poposit La Ceaun, unde am gasit ciorbe, nu vorbe :)
La Ceaun, ciorbe nu vorbe
Eu mi-am luat o ciorba de pleurotus, un fel de ciorba falsa de burta, fara carne. Doar "carne" de zagan am mai adaugat un pic ;)
La Ceaun
Si fasole cu ciolan a fost la fel de gustoasa, ca nu degeaba e mai buna mancarea la ceaun.
Ciolan cu fasole la ceaun
N-am mai stat mult si a ajuns si Ralucica, pe care o ratasem in pozele de Sambata, asa ca ne-am facut o poza cu Brasovul in spate.
Cu Ralucica si cu Brasovul in spate
Ne-am intors la hotel, iar pe seara am mai dat o tura prin Parcul Nova, sa vedem cum arata noaptea.
Lacul Nova by night
Spor calator!

Etichete: , ,