Dansul ocupa strazile si parcurile

Dansul ocupa strazile si parcurile
Va spuneam mai demult ca in Craiova dansul ocupa strada, dar de curand a inceput si ocupatia parcurilor.

Cand s-a dansat pe strada mea n-am fost de fata la ocupatie, fiind plecat in Brasov. Ieri insa m-am revansat si am vazut cum dansul ocupa Parcul Romanescu. Ocupatia a inceput in zona Debarcader, iar ingredientele dansante au fost tango si cha-cha-cha.

Catalin Safta de la Clubul de Dans Sportiv Katamis a explicat cativa pasi de baza pentru baieti si pentru fete, 
pasi individuali
exersati individual de cei doritori, apoi s-a exersat in perechi si in final s-au dansat pasii invatati pe muzica.
tango
Inainte de fiecare dans, am vazut o demonstratie din partea dansatorilor de la Katamis.
demonstratie cha-cha-cha
La fel s-a intamplat si la Cha-cha-cha, cu singura diferenta ca pana la dansul in perechi participantii s-au tinut de maini ca intr-o mare hora, ca sa simta mai bine ritmul.
hora cha-cha-cha
Apoi s-a dansat in perechi, exersand pasii invatati individual.
cha-cha-cha in perechi
Dupa cum se vede, invataceii au fost de la cele mai fragede varste,
invatacei
pana la invatacei cu vechime in viata.
public dansator
Dupa cele doua lectii invatate, ocupatia a continuat cu ritmuri de bachata, salsa si altele, pentru cei care deja stiau pasii. Ocupatia continua pana-n toamna.

Spor dansator!

Etichete: , , , ,