Am inaugurat Targul de Bere Auchan

Am inaugurat Targul de Bere Auchan
Asa cum va spuneam, de la 1 Iulie ne hidratam cu peste 300 de sortimente racoritoare la Targul de Bere Auchan. Ieri a inceput Targul si tot ieri l-am inaugurat. Mi-am cumparat 5 beri, de provenienta Franta, Germania, Austria si Cehia. Nu va mirati, Nenea Iancu e facuta in Germania.

Mai bausem Nenea Iancu in Centrul Vechi din Bucuresti, cand am fost la lansarea cartii Astazi, cu mine printre autori. Am udat evenimentul cu o bere Nenea Iancu, mi-a placut si-am zis sa mai iau si acum, mai ales ca este nefiltrata.

Pe eticheta este o poveste intreaga, doar un link n-am gasit :) Cica Nenea Iancu este o "bere cu Printipuri", lansata in 2012 - Anul Caragiale, la aniversarea a 160 de ani de la nasterea lui Ion Luca Caragiale. Nenea Iancu era celebru pentru pasiunea de "faurar de berarii". Pe vremea aceea berea era fabricata dupa retete aduse din Germania, iar acum chiar este fabricata in Germania dupa o reteta traditionala care prevede fermentatie naturala in 45 de zile. Asa ca Nenea Iancu este o bere de provenienta germana, "faurarita" in orasul Memmingen din landul Bavaria.

Am inceput degustarea cu extremele din imagine, prima data cu Page 24, o bere bruna cu 7,9% alcool fabricata in Braseria St. Germain din Franta. Mie-mi place berea neagra si sunt selectiv la gust, iar Page 24 nu m-a dat pe spate. Mai am bere neagra in prima selectie de la Targ, sper sa gasesc ceva deosebit.

Cam atat, va mai tin la curent pe masura ce degust/achizitionez si alte beri. Sunt foarte curios cum va fi berea rosie Nessie - Whisky Malt Red Beer.

Spor!

Etichete: , ,