Primul album scrapbook al Craiovei

Primul album scrapbook al Craiovei
Dupa cum vedeti in imaginile de la festivitatea de premiere, am pus la un loc toate creatiile bloggerilor si ale copiilor participanti la atelierul de scrapbooking de la Tradem.

Am primit si premii in produse pentru scrapbooking, eu fiind fericitul castigator a 2 foarfece cu model zimtat, tocmai bune de decupat :)
materiale de scrapbooking
Festivitatea de premiere a avut loc chiar la Tradem, in sala in care am creat paginile albumului.
festivitate de premiere



Cam asa arata primul album scrapbook al Craiovei, rasfoit si explicat de sufletul atelierului de scrapbooking, colega noastra de blogosfera Veronica.



Despre realizarea paginilor scrapbook alaturi de colegii din blogosfera craioveana v-am spus saptamana trecuta, acum le-am asamblat impreuna si ne mandrim cu o treaba tare buna.
Veronica - happy scrappy
Spor!

Etichete: , , ,