Ne Kozlodui (Kozloduy)! Ne afecteaza!

Ne Kozlodui (Kozloduy)! Ne afecteaza!
De curand va spuneam ca in Craiova se strang semnaturi pentru a impiedica activitatile nucleare aflate la circa 100 de km de orasul nostru:
Este vorba de Kozlodui (Kozloduy), iar actiunea a fost promovata inclusiv la 11even Experiences Craiova. Cu ajutorul acestor semnaturi se poate organiza un referendum local care sa oblige autoritatile sa nu-si dea acordul pentru astfel de activitati nucleare atat de aproape de Craiova.
aria afectata de Kozlodui
Eu am semnat deja tabelul pentru organizarea referendumului. Am inteles ca sunt si multi bulgari din zona care se opun proiectului, desi in caz de dezastru nuclear mai afectati sunt romanii. Craiova e la circa 100 km de sursa Kozlodui, Sofia la aproape 200 iar Bucurestiul se afla la circa 400 de km distanta de reactorul din Bulgaria.

Despre pericolul Kozlodui au mai fost discutii la Digi24 Craiova, la fel si-n articole mai vechi sau in articole actuale din ziarele locale. Ma bucur sa vad reactia comunitatii locale din Craiova, mai ales ca din partea autoritatilor si a politicienilor am observat o mutenie (radio)activa inca din 2011. Eu zic sa lasam discutiile si sa trecem la fapte. Sa spunem NE pericolului din proximitate deoarece ne afecteaza cu prioritate.

Asa arata tabelul pentru semnaturi care trebuie completat de persoane cu domiciliul stabil in Craiova, care au implinit 18 ani. Tabelele de semnaturi pot fi gasite si la Biblioteca Judeteana AMAN, str. M. Kogalniceanu nr.9, tel: 0251-532267, 0351-441809, 0351-441810.

Spor sanatos!

Etichete: , , ,