Miercurea fara carne 24 Iunie

Miercurea fara carne 24 Iunie
S-a nimerit la fix Miercurea fara carne, exact cand celebram IA romaneasca, asa ca am adaptam meniul la sarbatorile zilei.

Pentru de dimineata am avut un meniu cu alb si rosu in principal, dar si cu un pic de galben, albastru si negru: rosii, masline, branza cu mucegai albastru si souflé de cartofi cu branza.
Camasa traditionala asortata la meniul zilei
Asa este camasa traditionala pe care o voi imbraca asta seara, dar pana atunci asa a fost colorata si masa de dimineata.

La pranz am marcat o alta aniversare, Pizza Forum implinind 1 an de existenta, acesta fiind si mesajul cuponului de reducere.
Pizza Forum, 1 an de existenta
Mi-am luat o pizza Quatro Formaggi si ca sa fac legatura intre cele 2 evenimente de azi am baut si-o bere fara alcool, luata de la Lactag. 
Pizza Quatro Formaggi si bere fara alcool
Ii stiti, cei care au produse "Pe gustate" si motive traditionale pe produsele lactate.
Lactag
Seara bag o salata usoara cu accente de branza, masline si rosie, ca sa-mi fie usor la defilare prin BanIE. Dupa defilare, am fost la hidratare (cu bere) si am suplimentat meniul cu crochete de cascaval.
crochete de cascaval
Pofta buna fara carnarIE!

Etichete: , , , , ,