Festivalul Pescaresc "Fir Intins" Bechet

Festivalul Pescaresc "Fir Intins" Bechet
Am fost astazi la conferinta de lansare a Festivalului Pescaresc "Fir Intins" la Bechet.  Festivalul face parte dintr-un proiect finantat prin Programul Operational pentru Pescuit prin grupul local pescaresc FLAG Calafat, care cuprinde localitatile doljene din Lunca Dunarii.
Grupul local pescaresc FLAG Calafat

Stefania Baron ne-a spus despre activitatile festivalului desfasurate deja la Calarasi si a insistat pe programul de la Bechet. Noi am fost la conferinta de presa si la expozitia foto, dar programul abia incepe.
Joi - 11 Iunie - concurs de pescuit la setca si completarea expozitiei de fotografie.
Vineri - 12 Iunie - concurs de pescuit sportiv cu lanseta.
Sambata - 13 Iunie
Duminica - 14 Iunie - Conferinta de promovare.
Festivalul Pescaresc Fir Intins - program la Bechet
In plus, in fiecare seara incepand de Joi si pana Sambata, dupa ora 18:00 au loc evenimente culturale si concerte de muzica populara.

Programul isi propune sa atraga atentia asupra pisciculturii si folosirii resurselor locale puse la dispozitie de Dunare, valorificarii traditiilor si a activitatilor piscicole pentru atragerea de turisti si dezvoltarea de pensiuni locale si nu in ultimul rand asupra reabilitarii infrastructurii.
Adrian Deca despre concursurile de pescuit
Adrian Deca - membru in juriul concursurilor piscicole si culinare - a povestit despre desfasurarea acestora pana acum si despre faptul ca in Bechet se anunta mai multi participanti.
autoritati
Ionel Dumitrescu, manager FLAG Calafat, ne-a povestit despre problemele complexe pe care trebuie sa le depaseasca programul si despre colaborarea necesara intre autoritati, detinatorii de spatii, investitorii privati si asociatiile locale.

Gelu Jalba, responsabil sectiorial FLAG Calafat, a enumerat cateva asociatii locale si obiectivele lor pe viitor. La conferinta au mai luat parte Olimpia Neagoe, manager de proiect, viceprimarul Adrian Glavan si mai multi localnici.

Eu am fost alaturi de colegii din blogosfera craioveana, dupa cum se vede si-n poza :)
blogosfera craioveana
Daca va intrebati ce-am cautat tocmai la Bechet, trebuie sa stiti ca este localitatea mea natala, iar pescuitul este unul dintre hobby-urile mele. Nu mai zic ca Nenica Bâţ de la Bechet este fratele bunicului meu si pescarul cu cea mai mare captura dunareana din Dolj.

Din pacate si bunicul meu si Nenica Bâţ pescuiesc acum in ceruri, dar pasiunea pentru pescuit a ramas intiparita in neam. Am avut ocazia sa aflu ca in Bechet exista posibilitati de cazare noi fata de hotelul pe care-l stiam noi pe vremea copilariei. Asa am aflat despre Casa Verde.

Despre Antoaneta Nadu nu stiu doar ca-mi este matusa ci si ca a dus arta (de) la sat in toate colturile lumii.
covoare oltenesti facute la Bechet
In rest ne-am bucurat privirile cu o expozitie foto in derulare,
expozitie foto
cu Dunarea vazuta prin ochii copiilor din Bechet 
Dunarea vazuta prin ochii copiilor din Bechet
si cu niste nouri-bouri care ne-au grabit sa incalecam pe-o sa si sa terminam povestea asa :)
nouri-bouri, ploaie iminenta
Daca aveti drum in weekend prin zona sau daca vreti sa faceti o iesire culinara-pescuitor-culturala la Bechet, programul il aveti mai sus.

Spor pescuitor!