Craiova Ta - Afis-portret al Craiovei

Craiova Ta - Afis-portret al Craiovei
Daca ati vazut astfel de imagini, trebuie sa stiti ca intre 2 si 7 Iunie, se construieste afisul portret al orasului, folosind fotografii din Craiova.

Organizatia Carousel Project a desfasurat un banner urias in Centrul Vechi, Piata Fratii Buzesti (langa Banc Post), iar portetul fotografic se va compune din imaginile aduse de craioveni.
Va spuneam despre albumul scrapbook al Craiovei, asa ca daca tot am scos pozele pentru mini-proiectul blogosferic am zis sa-mi aduc contributia si Craiova Ta, la proiectul-portretul cel mare.
Voluntarii de la Carousel Project primesc pozele, le lipesc pe spate cu banda dublu-adeziva, semnezi intr-un tabel cu cate fotografii ai contribuit, apoi iti alegi locul de pe banner unde vrei sa poposeasca imaginile aduse de tine.
Eu am vrut sa fie chiar sub sigla asociatiei :)

Daca si tu vrei sa "imaginezi" Craiova Ta, locuri pe banner inca mai sunt :)

Spor!

Etichete: , , , ,