Craiova in scrapbooking blogosferic

Craiova in scrapbooking blogosferic
Atunci cand v-am spus ca voi contribui la primul album scrapbook al Craiovei, stiam doar care vor fi pozele pe care le voi folosi :)

Imagini de la atelierul de azi aveti in link, ramane doar sa va spun povestea de la inceput.

Fiind singurul blogger care a fotografiat la Earth Hour offline la Craiova, am fost sigur ca pozele mele vor fi unice :) Am ales doar 3 imagini din albumul cu Ora Pamantului, tema de scrapbooking am primit-o de la Vero iar titlul a venit natural: Craiova by night :)

Asta-s eu in focurile creatiei,
iar aici sunt operele expuse,
ale copiilor de la atelierul de scrapbooking si ale bloggerilor.
Asteptam si poza de grup de la Vero, iar saptamana viitoare paginile create azi de noi se vor asambla intr-un album.

Spor!

Etichete: , , ,