Chinezu vine-pleaca, cu ce-am ramas de la Taifas?

Chinezu vine-pleaca, cu ce-am ramas de la Taifas?
Ieri a fost stimabilul Chinezu in Craiova, scopul vizitei fiind Taifasurile de la Tradem, iar durata ajustata pe loc, cu aliniere de planete spre Hyperion. In imagine este Chinezu care si vine si pleaca in acelasi timp, dar am timp destul sa va povestesc despre descalecarea chinezeasca din Banie.

A venit omul cu trenu', lejer si fara griji, incat sa mai si scrie cateva articole pana la destinatie :) Prima mea grija dupa ce l-am adus de la Gara a fost sa ne "campam" cumva in triunghiul (bermudic) de interes din Centrul Vechi, triunghi cu  varfurile orientate spre FacebarDigi24 Craiova si Tradem.

Am zis sa ne potolim burtile cu o ciorba de burta si ceva usor, dar cand Dinu ne-a intrebat cum suna o "traistuta cu surprize" pentru felul doi, am zis amandoi ca suna bine :) Cam asa a arata traistuta, udata cu bere la borcan ca sa o tinem minte un an :)
Traistuta cu surprize la Facebar
Vericule, buna rau dar si mai rau a fost ca dupa atata mancare nu prea ne-a venit usor sa plecam spre Muzeul de Arta, cum era planificat.

Am ajuns pana la urma la muzeu, va spune si Chinezu mai multe. Eu va spun doar ca de la ultima vizita blogosferica, am mai invatat cate ceva despre operele lui Brancusi si ca este bine sa vizitezi Muzeul de Arta cu ghizi diferiti, deoarece si multe dintre informatii sunt diferite.

Imaginea de inceput este langa Sala Oglinzilor, dar bineinteles ca ne-am selfinfinit si-n oglinzile din camera :)
Selfinfinit in Sala Oglinzilor
Dupa vizita de la Muzeu am vizitat studioul Digi24 Craiova, unde am fost Vocile Olteniei impreuna cu Mihai Firica.
Vocile Olteniei la Digi24 Craiova
Am retinut un lucru important spus de Chinezu despre candidatura Craiovei pentru titlul de Capitala Culturala Europeana 2021, vis a vis de experieta lui cu Sibiul inainte si dupa ce a fost capitala culturala. Un astfel de eveniment schimba orasul si oamenii. Chiar simplul fapt ca orasul nostru s-a inscris in aceasta cursa pune in miscare lucruri, evenimente, oameni si comunitati, ceea ce este deja un castig.

Dupa emisiunea inregistrata la Digi 24 Craiova (revin cu un articol cand apare link-ul online) am avut placerea sa-l avem oaspete pe Chinezu la Proiecte Blogoslovite, intalnirea saptamanala a bloggerilor craioveni.

Am fost martorii pregatirii unei expozitii foto la Tradem marca Bogdan Danescu,
se pregateste o expozitie la Tradem
cu imagini in care ne-am regasit si la propriu si la figurat :)
Eram si eu prin poza
Expozitia Foto Craiova Culturala va asteapta timp de 2 saptamani la Galeria Vollard.
Expozitie foto Bogdan Danescu
Ca sa revenim la proiectele blogoslovite, am discutat despre asteptarile membrilor de la ASBO,
Proiecte blogoslovite la Tradem
despre evenimentele blogosferice din aceasta saptamana - Albumul scrapbook blogosferic si despre proiecte viitoare - Coltul Bloggerilor.

A fost o sedinta blogosferica mai scurta decat de obicei, deoarece la ora 19:00 am coborat la evenimentul care a generat venirea stimabilului la Craiova. Taifasuri le-am zis noi pe scurt, dar denumirea completa este marca Tradem: Taifasuri Randuite Artistic Despre Emotii Manifestate.
Chinezu luat la intrebari
Este un concept de intalnire apreciat de Chinezu, cu o introducere tiptila in subiect (emotiile in social media) prin cateva intrebari adresate de moderator (adica eu :), urmate de discutii extinse cu cei prezenti (de ce prazul primeste Like and Share). Au fost si bloggeri, au fost si reprezentanti ai presei, tineri si tineri cu vechime, intrarea a fost libera si au venit cei care si-au dorit :)
Salonul medieval la Tradem
Intrebarile de incalzire s-au orientat spre
iar la final tras spuza spre bloguri, moment in care rolul meu de moderator a luat sfarsit, intrebarile venind din sala :)
emotiile in social media
Am retinut un sfat util pentru bloggeri: este mai importanta comunitatea din jurul blogului decat traficul generat de blog. Alte insemnari de la Taifasuri veti vedea probabil la bloggerii prezenti, a fost o intalnire calda, cu intrebari interesante si cu raspunsuri si mai interesante.

De parca mai era nevoie sa vedim ca suntem intr-o parte, am facut traditionala poza de grup si apoi ne-am organizat intr-un blog-meet adhoc la Club Q, dupa ce am mai dat o raita prin centrul vechi al Craiovei. Am incheiat ziua cu bere, pizza, veselie, bancuri si ritmuri de ping-pong :)
poza de grup blogosferic la Tradem
Spuneam la inceput ca stimabilul Chinezu vine-pleaca, azi a plecat cu Hyperion iar noi am ramas cu multe momente de bine, cu sfaturi prietenesti si cu  parerea ca blogosfera si Craiova sunt pe o directie buna.

Spor!

Etichete: , , , , , , , ,