Calea Eroilor - Istoria unei capodopere

Calea Eroilor - Istoria unei capodopere
Cand am marcat Saptamana Brancusi la Tg. Jiu in Februarie, am observat printre colegii de blogosfera ca nu stiau mare lucru despre semnificatia monumentului brancusian de la Tg. Jiu.

Mi-am propus atunci sa vedem impreuna un documentar extraordinar despre Brancusi si acest lucru se va intampla Sambata 06 Iunie de la ora 12:00, la Tradem. Este vorbva despre Calea Eroilor - Istoria unei capodopere, realizat de regizorul si poetul Horia Muntenus.
Horia Muntenus
Pe Horia Muntenus l-am cunoscut si l-am reintalnit de fiecare data cu bucurie la Zilele Constantin Brancusi la Craiova, eveniment al carui protagonist a fost la toate editiile: 20132014 si 2015.

Cu ocazia vizionarii documentarului „Calea Eroilor - Istoria unei capodopere” va avea loc si lansarea romanului „Dincolo de stelele reci”, în prezenta autorului Horia Muntenus.

Intrarea este libera, Salonul Medieval al Casei de Cultura Traian Demetrescu este racoros si primitor, astfel incat va astept sa invatam si sa intelegem ce ne-a lasat Constantin Brancusi.

Spor participator!

Etichete: , , , , ,