Blogosfera juvenila, la puterea a 2-a

Blogosfera juvenila, la puterea a 2-a
Viitor de aur, blogosfera craioveana are si prevad prin bloguri dubla conectare :) Daca nu v-ati prins despre ce este vorba, colegul nostru de blogosfera Sergiu are 2 boboci de blogger, fiind tata de gemeni.

Am primit invitatie online si drept urmare am fost in gasca blogosferica la botez. Cum a fost vedeti in imagini, am sa detaliez doar cateva puncte din program :)

Am stat la masa bloggerilor si in loc sa-mi multumeasca pentru poze, respectivii se strambau la mine cand ii fotografiam :) Astept sa vad imaginile in care ma strambam si eu la ei.

Am avut si vinul personalizat, dar destul cu masa, ca nu prea am stat.
vin personalizat Matei Stefan si Ianis Andrei
Au fost hore,
hora
dansuri
dans
si voie buna,
distractie
dar bineineles ca momentul principal a fost sosirea ursitoarelor.
tort
Le uram si noi multa sanatate si spor in toate!

Spor la dublu!

Etichete: , , , ,