Aer conditionat in autobuz?

Aer conditionat in autobuz?
Pana acum nici macar nu mi-as fi pus intrebarea, dar de azi am deja raspunsul. Da' sa nu anticipam. De cativa ani de cand au inceput pasajele in Craiova, n-am mai mers cu transportul public. Mergeam de obicei cu tramvaiul, dar de cand e in reabilitare am preferat masina.

Azi masina e la revizie si vrand-nevrand am mers cu autobuzul. Nici traseele nu le stiam, asa ca am intrebat in stanga si-n dreapta si am aflat ca pot sa ajung din Craiovita la Viitorul - Pan Group - Kaufland cu 9. Si la RAT si la Bacriz, tot cu 9 merge :) La microbuz biletul este 2 lei, la autobuz este 2,5 lei.

Dupa 5 minute de asteptare, am avut noroc sa vina autobuzul. Am luat bilet de la sofer, am gasit si loc pe scaun si abia apoi mi-am dat seama ca este aer conditionat in autobuz. Chiar misto!

Acum nu stiu daca in toate autobuzele este asa si pe toate traseele, dar am observat ca era un autobuz Solaris si atunci mi-am adus aminte ca Primaria Craiova a primit prima transa din contractul cu producatorul polonez de autobuze.

Mi-a placut si faptul ca la oprire autobuzul se inclina spre bordura, ca sa urce mai usor pasagerii, asa cum am vazut mai demult in strainatate. Buna treaba! Maine, chiar daca vine mai inainte microbuzul, astept dupa Solaris :)

Spor!

Etichete: ,