Enjoy "Zilele Amantilor" intr-o zi de Joi

Enjoy "Zilele Amantilor" intr-o zi de Joi
In 2014 am auzit ca-n blogosfera se cauta un titlu pentru "cartea cu amanti" si-am propus si eu cateva variante. N-o cunosteam pe autoarea cartii, dar fiind o provocare blogosferica am zis ca merita incercat.

In urma cu 2 saptamani, o bloggerita din Craiova m-a intrebat despre un bar sau o cafenea unde se poate lansa cartea "Zilele Amantilor". Uitasem complet de titlul cautat in blogosfera, dar cum Casa de Cultura Traian Demetrescu a fost intotdeauna deschisa initiativelor blogosferice, am propus aceasta locatie.

Urmarea este ca Joi, 07 Mai de la ora 19:00, Zilele Amantilor se lanseaza la Craiova. Ce sa fac, daca tot am mijlocit lansarea, am citit si cartea, primita cu autograf de la Corina.
Lansare Zilele Amantilor la Craiova
Asa de teasing, inainte de lansare, pot sa va spun doar ca la cat de "ingerita" pare Corina Ozon, al dreaq de direct le trage pe gazonul lecturii, direct, fara preluare, in limbaj de peluza.

Initial mi s-a parut ca Zilele Amantilor sunt intamplari separate in care autoarea se imagineaza in pielea amantei, amantului sau a sotiei inselate. Pe parcurs insa, incep sa se iveasca legaturi si intoarceri din care-ti dai seama ca totul este legat si ca legaturile sunt foarte apropiate de realitate.

Lectura "Zilelor Amantilor" este organica, in toate sensurile, dar mai ales in sensul care duce spre finalul cartii. Odata ce te-ai apucat s-o citesti, toate simturile sunt in alerta pana cand se termina cartea.

Hai s-o cunostem pe Corina Ozon si sa marcam cum se cuvine Zilele Amantilor la Craiova, mai ales ca amanta din carte, Cati, este "arzoaica olteanca".

Spor arzator!

Etichete: , , ,