Astazi... mi se lanseaza cartea

Astazi... mi se lanseaza cartea
De fapt o mica parte din ea este a mea, pentru ca este o carte experiment, cu 136 de autori, printre care si eu, natural (ca Aloe Vera :).

Nu mai stiu cum am aflat despre aceasta provocare, care provocare ne cerea sa surprindem in cuvinte ziua de 30 Aprilie, din 136 de unghiuri diferite. Cum 30 Aprilie este ziua mea de nastere, am marcat borna 45 bifandu-mi inca un vis implinit de pe lista visurilor scrise mai demult.

Nu am vrut sa va spun pe 30 Aprilie, dar va spun acum ca Astazi ma duc la lansarea cartii in Bucuresti. N-am sa redau ce-am scris in carte sau numele editurii, revin cu un articol dupa ce am cartea, dar asa de teasing va spun ca a fost vorba despre online, Facebook, cumparaturi, rudele din Filipine, teatru, gratar si bere :)

Stiu deja ca ma mai intalnesc la lansare cu cativa bloggeri, dar sunt curios daca voi mai intalni si alti prieteni si mai ales sunt curios sa vad ce au scris ceilalti 136 despre ziua mea de nastere, dar si despre ziua lor de nastere in calitate de autori colectivi :)

Spor colectiv!

P.S.
Astazi... e (despre) ziua mea,
Zi frumoasa ca mine :)
Cum va fi va povestesc maine.

Etichete: , , , , ,