Theea Sarah and Friends la Tradem

Theea Sarah and Friends la Tradem
Cu atatea aniversari de Sf. Gheorge, zile de nastere si conferinte social media, am cam ramas in urma cu evenimentele oglindite pe blog ;)

Vineri am fost la Casa de Cultura Traian Demetrescu pentru o seara de folk si nu numai. Mai stiti cand a fost seara cu folk blogoslovit de Make? Atunci Make anuntase si o invitata locala, care ar fi trebuit sa cante cateva melodii. Nu stiu ce s-a intamplat, invitata a fost in sala dar s-a limitat la ascultat, asa ca atunci n-am auzit-o pe Theea Sarah. Am auzit-o insa Vineri pe Sarah, atat cu compozitii proprii




cat si cu piese foarte cunoscute.



Salonul Medieval a fost plin ca de obicei, locurile pe scaune fiind neincapatoare nici pentru cei mai mari,
Salonul Medieval de la Tradem
nici pentru cei mai mici.
Theea Sarah la Tradem
Asa ca, pana la urma cele mai bune poze si filmari le-am facut de pe scara :)
Sala plina, scarile la fel
A fost si muzica, au fost si dansuri, 
dansuri la Tradem
intr-un cuvant a fost o seara incantatoare.
Theea Sarah in Salonul Medieval
Spor incantator!

Etichete: , ,