Prima data in Italia, la Roma


Prima data in Italia, la Roma
Daca tot avem cursa directa Craiova - Roma cu WizzAir, am plecat cu noaptea-n cap si ne-a prins rasaritul in avion :)

Am ajuns cu bine la Roma si pentru ca eram un grup de 8 persoane cu si mai multe bagaje, ne-a asteptat un taxi la aeroport. 
70 Euro pana-n Via Palestro (aproape de Gara Termini), echitabil avand in vedere cati eram si cat de incarcati.

Aveam inchiriat un apartament cu 3 camere, ne-am luat in primire camerele, un dus rapid, o gustare si-am plecat in cautare :)
apartament pe Via Palestre
In cautare de supermarket in primul rand, ca sa ne luam apa, bere si de-ale gurii. Dupa ce l-am gasit si l-am golit :), am plecat la pas prin Roma, in directia Termini.
spre Termini
Primul obiectiv iesit in cale a fost Basilica di Santa Maria Maggiore.
Basilica di Santa Maria Maggiore
Din cate am vazut din comentariile de la pozele puse pe FB, am avut noroc sa vizitez si aceasta zona, care de multe ori este inchisa.
interior de multe ori inchis vizitatorilor
Am admirat vitraliile si ce mai vedeti in imaginile din 11 Aprilie,
vitralii
apoi am plecat mai departe spre San Pietro in Vincoli - Sf. Petru in lanturi.
Sf. Petru in lanturi
Foarte frumos si aici, mi-au placut mai ales picturile, care parca se desprindeau de tavan.
picturi aproape 3D pe tavan
Am plecat apoi spre ruinele antice, dar in drum spre ele am salutat un ghiveci de Aloe Vera.
Aloe Vera
Am admirat panorama ruinelor,
panorama cu ruine antice
de mai multe ori,
panorama impunatoare
apoi tot cu gatul in sus uitandu-ne la coloane am ajuns la cea mai impunatoare, Columna lui Traian.
Columna lui Traian
Atat de inalta incat a trebuit s-o prind pe diagonala. Probabil de la atatea incadrari ni s-a facut foame, asa ca am mancat si prima pizza in Roma.
pizza quatro formaggi
In meniu nu-i zicea quatro formaggi, dar am recunoscut-o dupa gust,
interior dragut
intr-un restaurant dragut si bine decorat.
restaurant italian
La mesele de-afara era plin, dar incet-incet au inceput sa vina si-n interior. Am zis sa nu ocupam prea mult mesele si am plecat sa ne facem plimbarea de dupa masa.
la plimbare am gasit un Fiat
Am mai gasit inca un simbol italian si dupa ce-am imortalizat momentul ne-am intors "acasa" pe alt drum, ca sa degustam o bere buna :)
bere Ficher
In prima zi n-am avut un program prestabilit, dar pentru ca tot am ne-a adus devreme WizzAir de la Craiova, am profitat ca sa facem o recunoastere a zonei.

Spor calator!

Etichete: , , ,