Martisor plin de evenimente offline


Martisor plin de evenimente offline
© Stuartmiles | Dreamstime.com - Offline Key 
Ziceam luna trecuta ca activitatea din offline a fost mai bogata in Februarie decat in prima luna a anului, chiar daca Faurar este mai scurt. Mai ziceam ca Martie va fi si "mai offline"... si asa a fost.

Am inceput cu o expozitie mascata, la Casa de Cultura Traian Demetrescu.
Pictura te priveste
Apoi am profitat de venirea lui Alex Velea in Craiova pentru a participa la campania Fii prietenos, nu rautacios.
Alex Velea la Craiova
Nu puteam sa nu marcam Ziua Femeii, pe care am aniversat-o prin Scrapbooking de 8 Martie si nici sa nu sarbatorim in grup blogosferic redeschiderea Arabesque Craiova.
redeschidere Arabesque Craiova
Am provocat un concert de Folk blogosferic cu Make
concert folk cu Marius Matache
ca sa ne incalzim pentru Craiova Blog Meet de Martie, unde am avut invitati din SUA, Bulgaria, Polonia si Suedia.
Craiova Blog Meet international SUA, Bulgaria, Polonia si Suedia
Zilele Constantin Brancusi la Craiova, editia a III-a, au inceput de data asta la Muzeul de Arta, proaspat restaurat.
Mircea Suchici la Zilele Constantin Brancusi la Craiova
Am schimbat un pic registrul si am fost la Oltenia in Vie, degustare de vinuri de la Crama Oprisor,
Degustare gama Caloian de la Oprisor
cat sa avem starea potrivita pentru Ziua Internartionala a Poeziei.
Ziua Internationala a Poeziei
N-am neglijat nici sportul, iar daca vremea ploioasa m-a oprit sa alerg in parc, in schimb am dat o fuga la handbal in Polivalenta, si-n Cupa si-n campionat, asistand la inca 2 victorii marca SCM Craiova. Bravo fetelor!
Bravo fetelor de la SCM Craiova
Am revenit la Tradem sa invatam despre Teatru Labirint cu Bogdan Nechifor,
Bogdan Nechifor
apoi am marcat Unirea Basarabiei cu Romania prin concertul Dorul Basarabiei.
Ziua Basarabiei
Chiar daca a plouat (sau mai ales din acest motiv), am sarbatorit Ora Pamantului la Craiova
Ora Pamantului la Craiova
reusind sa fac cateva poze interesante pe timp de noapte, in ciuda ploii :)
Fiat Lux
Am incheiat activitatile offline din Martie printr-un superb concert caritabil cu scopul de a atrage fonduri si atentia asupra autismului.

Daca la aceste activitati offline mai adaugam 5 intalniri in cadrul "Proiectelor blogoslovite" si 5 prezente la Atelierul Foto, pot spune cu mandrie ca Martie a fost peste Faurar offline, chiar daca n-am parasit perimetrul Craiovei :)

Ne revansam in Aprilie, veti vedea la sfarsitul lunii :)

Spor offline!

Etichete: , , , ,