Laura Codruta Kovesi, de nota 10

Laura Codruta Kovesi, de nota 10 la Digi24
Am urmarit la Digi24 emisiunea in care invitata lui Cosmin Prelipceanu a fost Laura Codruta Kovesi. DNA-ar aduce mai des astfel de invitati, am fi si noi mai informati.

Mi-a placut foarte tare emisiunea, dar mai ales atitudinea profesionista a Codrutei Kovesi. Trec peste opinia indreptatita ca imunitatea parlamentarilor ar trebui eliminata sau ca numarul procurorilor este prea mic fata de numarul imens al infractorilor, cel mai mult mi-a placut explicatia despre aparitiile incatusate ale fostilor demnitari.

Cu argumente si cu date concrete, Codruta Kovesi a explicat ca atat timp cat legea obliga la acest lucru, justitia respecta legea si nu poate neglija legile si regulamentele Ministerului de Interne.

Abia cand auzi o parere avizata asupra fenomenului iti dai seama cat de papagali sunt cei care blameaza justitia pentru catusele politiei. A propos de papagali si de politica, mi-a placut raspunsul ferm la intrebarea despre o posibila candidatura pentru o functie politica. NU!

Atat!

Etichete: , , ,