Cele mai bune anvelope, marca 4 x Win

Cele mai bune anvelope, marca 4 x Win
Cele mai bune anvelope, de 4 x Win, sunt cele Michelin. Dar invingatorii se numara doar pana maine, pentru ca promotia Michelin se incheie pe 30 Aprilie. Acum sa va spun de ce sunt de 4 ori castigator.

Intotdeauna mi-au placut producatorii care fac educatie rutiera, care aduc informatii utile. Cum tot trebuia sa-mi iau anvelope de vara, am luat anvelope Michelin cu reducere de 10% ceea ce inseamna 120 lei economisiti.

Le-am gasit la Euromaster ASCET, dar stiam ca daca iau anvelopele de la ei, nu mai platesc manopera pentru schimbarea "incaltarilor", asa ca am mai economisit 50 lei.

Promotia imi mai aduce un voucher de benzina de 100 lei, deci pana acum am economisit 270 lei. Bravos, dar cel mai mare castig este acela ca ma bazez pe "incaltari" de calitate, garantate 2 ani de Michelin.

Daca mai sunteti si pasionati de jocuri, mai puteti adauga un bonus potential de 3000 Euro, cat este voucherul de excursie.

Ce mai stati, pe 30 Aprilie este ultima zi de promotie!

Spor castigator!

Etichete: , , , ,