A fost Craiova Blog Meet #38 Aprilie

A fost Craiova Blog Meet #38 Aprilie
Asa cum va anuntam, dupa sarbatori ne-am reunit la Craiova Blog Meet de Aprilie.

Nemtolteanul Geordan ne-a facut programul. Daca tot a venit in Craiova pentru o nunta, am pus Blog Meet-ul inainte :)
spargator de (poza de) grup
Ziceam ca intotdeauna sunt surprize, pe care nici eu nu le stiu. De data asta surpriza a fost Dana Dobre. S-a intamplat minunea si a ajuns la un Craiova Blog Meet. Desi m-as fi asteptat sa vina cu surioara Stefi sau cu prietena Geanina, a venit singura si din proprie initiativa si a ramas si la bowling.
Dana Dobre, surpriza de la Craiova Blog Meet
O semi-surpriza au fost Loredana si Andrei, pe care nu-i mai vazusem de anul trecut.
Andrei si Loredana, o semi-surpriza
In rest n-a mai fost nicio surpriza faptul ca ne-am desfasurat cu pizza, bere si glume spuse cu placere. Cu atata placere incat dupa poza de grup Damian si Geordan au mai stat un pic pe scaune, sa-si revina dupa ras :)
de ras, Damian si Geordan
Ne-am mutat la bowling si cand credeam ca s-au terminat toate surprizele ne-am trezit si cu Mihnea pe-acolo. Doar ce zisesem noi ca am fost unii mai rapizi da' buni decat altii (am jucat initial pe 2 piste), cand ne trezim pe pista alaturata cu Mihnea :)
hai la bowling
In calificari am fost primul pe pista 6,
calificari pista 6
Geordan a fost sef de trib pe pista 5,

calificari pista 5
insa la turneul final, cand ne-am reunit toti pe o pista... ne-a batut Coana Creata :)
scor final
Noi sa fim sanatosi si sa ne revedem bucurosi la urmatorul Craiova Blog Meet, care este deja stabilit. Ne vedem pe 9 Mai, pe motive culturale, cu bloggeri invitati si premiati din toata tara si cu karaokeeeeeeeeee :)

Spor participator!

Etichete: , , ,