Avem Visuri, vrem Businessuri Solide


Avem Visuri, vrem Businessuri Solide
© Dolgachov | Dreamstime.com - Smiling Businesswoman
- Buna ziua, domnul Daniel Botea?
- Da, sarut-mana...
- Sunt XY de la Banca ZW si as vrea sa va invit la o discutie despre creditele pentru nevoie personale pe care banca noastra le ofera in cele mai avantajoase conditii. Iar daca aveti un credit la care doriti refinantare in conditii mai bune, va stau la dispozitie. Cand credeti ca ne putem intalni pentru o discutie?

Doamna de la telefon avea o voce foarte placuta si se vedea ca pune pasiune in ceea ce face. N-am mai intrebat-o de unde are numarul meu de telefon (bineinteles de la o persoana care m-a recomandat si care are o parere foarte buna despre mine), dar am intrebat-o altceva:

- Daca va spun ca n-am niciun credit si nici nu-mi doresc sa fac unul, ma credeti?
- Va cred, dar poate doriti un card pentru cumparaturi.
- Imi pare rau, dar nu-mi doresc un astfel de card. Mi-a propus si banca la care am un card de salariu, dar nu sunt convins ca-mi trebuie.
- Si mie imi pare rau, pentru ca erau cele mai bune oferte de pe piata. Daca insa nu sunteti interesat, va urez o zi buna si va doresc sa luati cele mai bune decizii financiare.
- Va multumesc si eu, asemenea!

Chiar mi-a parut rau ca dialogul cu o voce atat de placuta si de pasionata s-a terminat, dar nu eram interesat de oferta. Iar ca sa pierd si timpul meu si timpul doamnei de la telefon nu-mi sta-n fire, oricat de frumoasa ar fi fost vocea.

Dar daca... mi-ar fi spus despre o franciza?
In general francizele sunt scumpe si chiar daca mi-ar fi trezit interesul, nu cred ca am fi ajuns la o discutie mai ampla.

Dar daca... ar fi fost vorba despre o franciza gratuita?
Ei bine, asta chiar mi-ar fi placut si mi-as fi dorit sa stiu mai multe detalii.

consultanta gratuita
© Dragonimages | Dreamstime.com - Financial Expert Photo
Nu am lucrat in domeniul financiar bancar, dar am cateva notiuni pe care le-am dobandit in cadrul unui curs. Daca insa as lucra in acest domeniu, as lua-o de la zero, invatand pas cu pas toate secretele meseriei. Stiu ca exista francize si-n domeniul bancar, dar mai stiu si faptul ca trebuie sa ai bani seriosi pentru a demara o astfel de afacere. Beneficiezi de renumele firmei mama, de know-how, traininguri si de un sistem bine pus la punct, insa o astfel de franciza nu este pentru oricine. Nici domeniul financiar bancar nu este pentru oricine, dar cand auzi ca exista o franciza AVBS Credit, care se poate acorda gratuit, deja iti doresti sa fii cel mai bun pentru a o obtine.

Asa cum am spus, nu am credite, nici nu lucrez in domeniul financiar, dar stiu multe persoane care au tot felul de credite si care n-au primit cele mai detaliate informatii atunci cand au facut respectivele credite sau nu le-au inteles.

Daca as fi broker de credite bancare mi-as dori sa ajung in aceasta postura printr-o franciza de la AVBS Credit. Pe langa faptul ca o astfel de franciza este gratuita (daca demonstrezi ca esti persoana potrivita), AVBS Credit ofera consultanta gratuita pentru clientii care doresc credite bancare, cu ajutorul a peste 300 de consultanti bine pregatiti si prin colaborari cu peste 20 de banci.

Ei bine, de la pregatire as incepe. In primul rand as invata tainele unei asemenea meserii in cadrul unui curs, apoi cred ca un internship ar fi cea mai buna solutie pentru a intelege si practic daca mi se potriveste cu adevarat si daca pot oferi clientilor cele mai bune solutii.

Abia apoi m-as gandi la o franciza AVBS Credit. Franciza este gratuita, dar pentru a dezvolta o astfel de afacere ai nevoie de un spatiu, de calculatoare si imprimante si nu in ultimul rand de cativa colegi, pe care sa-i inveti ceea ce ai invatat tu in aceasta afacere.

As incepe intr-un apartament propriu, dar daca afacerea s-ar extinde as fi primul care ar apela la un credit pentru casa, astfel incat sa-mi cumpar un spatiu mai mare. Nu sunt adeptul chiriei, prefer sa platesc rate pentru un spatiu care va fi al meu, decat sa platesc chirie pentru spatiul altcuiva.

Urmarind site-ul AVBS Credit, am vazut ca exista o franciza in Craiova. N-am vazut firma in oras (poate nu este pe traseul meu obisnuit), dar nici n-am gasit urme online. Ei bine, daca eu as lua o franciza in Craiova, numele firmei mama ar fi la loc de cinste pe firmament, iar in online ar exista site, pagina de Facebook, blog si o multime de hashtaguri #AVBSCredit #AVBSCraiova #crediteCraiova s.a.m.d. pe cateva canale social media: Facebook, Twitter, Pinterest, G+ si Instagram.

As pune baza pe cateva criterii in cadrul activitatii de broker de credite, cele mai importante fiind acuratetea informatiei si simplitatea ei, astfel incat oricine sa inteleaga "in ce se baga" atunci cand ia un credit. Avand in vedere ca AVBS lucreaza cu mai multe banci, as insista sa oferim fiecarui client serviciile care se potrivesc cel mai bine nevoilor sale, nu doar pe moment ci si pe termen lung.

Nu in ultimul rand, as insista pe transparenta maxima in ceea ce priveste costurile totale pe care le are clientul de platit, fara costuri ascunse si alte artificii care au facut ca multe persoane sa-si piarda increderea in sistemul financiar-bancar. In acest sens as beneficia de un simulator de credit, care este o aplicatie gratuita pusa la dispozitie de AVBS Credit si se poate instala pe smartphone-urile Android si iOS.

Revenind la discutia telefonica (reala) de la inceputul articolului, nu as telefona "orbeste" la persoane despre care nu stiu ce nevoi au, ci as aduce persoanele care au nevoie de credite la sediul AVBS. Nu-i simplu, dar o campanie online pe Facebook sau pe Google AdWords nu costa foarte mult si are efectul scontat.

Nu toata lumea este in online, insa as orienta activitatea spre nevoile reale ale persoanelor care ne calca pragul, astfel incat sa fie multumite de informatiile primite, de sfaturi, de solutiile oferite si de creditele obtinute. Chiar daca un client ajunge la concluzia ca nu este inca pregatit sa ia un credit sau ca nu sunt inca prea bune conditiile pentru el, prefer sa avem clienti bine informati decat clienti care mai tarziu vor regreta ca au luat creditul si vor spune ca "i-a prostit brokerul". Eu cred ca un client multumit de informatiile primite, chiar daca nu-si ia creditul dorit pe moment, te "crediteaza" cu incredere si este o sursa offline de recomandari personale pentru alte persoane care vor sa ia credite.

In privinta offline-ului nu m-as orienta spre materiale clasice de promovare, ci mai degraba spre materiale utile, care sa nu fie aruncate imediat la cosul de gunoi:
consultanta pentru nevoile familiei
© Arne9001 | Dreamstime.com - Family With Consultant - Finance
Cred ca ati prins ideea, nu mai insist asupra modului in care mi-as dezvolta eu visul in domeniul financiar-bancar. M-as bucura sa vad ca, daca si voi aveti visuri si vreti sa le impliniti, stiti acum despre existenta AVBS Credit, de unde puteti obtine gratuit cele mai bune informatii pentru nevoi diverse de creditare: credite cu dobânda fixa, credite cu sau fara garantie, credite pentru nevoi personale, credite ipotecare sau pentru prima casa, credite IMM etc.

Particip cu acest articol la Spring SuperBlog 2015, dand curs provocarii lansate de AVBS Credit.
AVBS Credit
Spor informator!

Etichete: , , , , ,