Aniversam 8 Martie prin scrapbooking

Aniversam 8 Martie prin scrapbooking
Marti am fost din nou la Casa de Cultura Traian Demetrescu si ne-am incercat creativitatea in cadrul unui atelier de scrapbooking dedicat zilei de 8 Martie. Daca inca nu stiti ce-i acela scrapbooking, gasiti toate informatiile la Happy Scrappy, inclusiv despre atelierul de astazi de la ora 18:00. Intrarea este gratuita in limita locurilor disponibile.

Revenind la creatiile mele, am lucrat la doua maini, o felicitare pentru mama
felicitare de 8 Martie pentru mama
si una pentru mama-soacra, urmand ca Daria mea sa mai scrie mesajele.
felicitare de 8 Martie pentru mama soacra
Am expus apoi creatiile pe pianul din Galeria Vollard,
expozitie de felicitari scrapbooking
creatii care au devenit instant vedetele unui sesiuni foto.
sesiune foto
Daca sunteti curiosi cum se desfasoara un atelier de scrapbooking, asa arata masa inainte de atelier
panorama de la atelierul de scrapbooking
si asa arata in timpul atelierului :)
lucram de zor
Dupa cum vedeti in prima imagine este nevoie de rabdare si imaginatie, dar n-am fost singurul care si-a tratat cu migala creatiile.
scrapbooking cu migala
Mai multe impresii va puteti face urmarind imaginile de la fata locului. Daca va intereseaza si o parere feminina despre participarea la atelierele de scrapbooking o gasiti la Oana sub umbrela.

N-a fost prima mea participare, sper ca nici ultima, dar pana atunci va las cu impresiile de la debutul meu in scrapbooking.

Spor creator!

Etichete: , , ,