Ti s-a spus vreodata ca radiezi?

Ti s-a spus vreodata ca radiezi?
© B-d-s | Dreamstime.com - Young Beautiful Woman\'s Face And Aloe Vera. Photo
De multe ori, mai ales dupa o cura de detoxifiere cu Aloe Vera, mi s-a spus ca am o fata luminoasa sau ca radiez. Eu, care sunt asa mai brunet de felul meu, le-am luat drept complimente. Si am zis ca daca te simti bine in interior, se vede si in exterior.

Iata insa ca presupusele complimente nu sunt chiar de complezenta. Printre solutiile naturale pentru fete "sclipitoare" se regaseste si Aloe Vera.

Am gasit si explicatiile, natural. Aloesina extrasa din planta de Aloe Vera reglementează activitatea tirozinazei, care la randul ei controleaza productia de melanina a pielii. Care-i legatura dintre melanina si tirozinaza gasiti in link. Dar fata mai luminoasa este si urmarea prezentei antioxidantilor din Aloe Vera, care dau pielii o textura ferma si mai putin obosita.

M-am luminat chiar citind aceste informatii :) Se apropie primavara si odata cu ea traditionala cura de detoxifiere cu Aloe Vera.

Spor luminos!

P.S. Nu sunt eu in imagine, dar am zis sa vedeti ca si un ten mai brunet poate fi luminos :)

Etichete: , , , , , ,