E vremea virusilor... M-am virusat.


E vremea virusilor... M-am virusat.
© Icefront | Dreamstime.com - Virus Alert Photo
Nu spun despre acele filmulete de pe Facebook, care promit "private video" :) Acolo s-au virusat cei curiosi, iar daca ai "onoarea" sa fii printre prietenii lor virtuali, virusul te taguieste (a se citi momeste) sa vezi despre ce este vorba.

In cazul asta este simplu, dai untag sau unfriend si-ai scapat. Eu vorbesc insa despre virusi si viroze :)
arsenal anti-viroza
Cam asa arata o parte din remediile pe care le-am incercat.

M-am trezit cu o durere in gat, pe urma usturimi si greutati la inghitire. Am contraatacat cu ceai si lamaie, tantum verde la serviciu si cu vin fiert seara. M-am uns si cu crema rosie pe exterior, mi-am dat si cu First in gat. Daca am vazut ca nu cedeaza, Vineri am luat un  strepsils si atunci mi-a zis farmacista ca este o viroza nenorocita care da cu tine de pamant, daca ai imunitatea la acelasi nivel.

Probabil ca imunitatea mea este destul de ridicata, pentru ca n-am zacut, nu m-a durut capul si nici temperatura n-am facut. Dar ma durea in continuare in gat.

Asa ca am trecut la nivelul urmator, cu nurofen si paracetamol, baie fierbinte si frectie cu spirt. Nu mai luasem medicamente de vreo 3-4 ani, astfel incat efectul s-a vazut imediat. M-a lasat durerea, acum pot sa inghit dar simt totusi o jena in zona gatului.

Am aflat de la cativa prieteni ca i-a trosnit rau de tot, cu temperatura si dureri in tot corpul, asa ca ma declar multumit ca am scapat atat de usor. Multumesc si imunitatii, asa ca am inceput s-o ali(me)nt(ez) cu Echinaceea.

Spor insanatositor!

Etichete: , ,