Dragobete blogoslovit la Craiova

Dragobete blogoslovit la Craiova
Nu stiu cati dintre voi ati sarbatorit azi Dragobetele, dar eu am reusit :)

Il mai sarbatorisem prin 2007,  intr-o conferinta de presa in care am vorbit despre semnificatiile Dragobetelui, imbracati in costume traditionale.
Dragobete sarbatorit in costume traditionale
Azi insa, am sarbatorit Dragobetele si in practica, nu doar in teorie. Pentru a intelege ce-am pus in practica, s-o luam ca la matematica.

Se da o schema de scrapbooking si o fotografie cu persoana iubita.
scrapbooking de Dragobete
Se mai da o mana de ajutor si know-how din partea unei bloggerite pasionate de scrapbooking, Vero Happy Scrappy.
demonstratie de indemanare la scrapbooking
Se mai da o mana de bloggeri, plini de idei si voie buna ;) Se cere inspiratie, rabdare si coordonare. Ce-a iesit, vedeti aici.
Te Dragobesc!
Am facut si o mini-expozitie blogoslovita :)
mini-expozitie de scrapbooking blogosferic
Mandri de creatiile noastre, am plecat spre casa in cautare de feed-back :) Pana la pareri si critici, va las cu mai multe imagini de la Dragobete blogoslovit prin scrapbooking.

Spor creator!

Update: Despre scrapbooking de Dragobete au mai scris:

Etichete: , , , ,