#Casastiti de ce Tradem = de 3 x Casa

#Casastiti de ce Tradem = de 3 x Casa
Prima data am ajuns la Casa de Cultura Traian Demetrescu in 2012, de Zilele Craiovei, pentru o trecere in revista a reperelor turistice si culturale din Craiova.

De atunci am mai participat la multe evenimente, dar in ultima vreme Tradem tinde sa devina a doua casa. Nu ma credeti? Atunci sa reamintesc programul saptamanii care tocmai se incheie :)

Luni am fost la Atelierul Foto.
Atelierul Foto
Marti am fost la a doua intalnire din cadrul Proiectelor Blogoslovite.
Proiecte blogoslovite
Joi am participat la o premiera nationala la Craiova, Mihai Eminescu in pagini de scrapbooking.
Mihai Eminescu in pagini de scrapbooking
Vineri am ratat ocazia de a fi alaturi de Ianolia la decernarea premiilor Tradem.

Sambata este ziua in care sotia mea merge la cursurile de pictura, iar in scurt timp weekendul va fi plin de cursuri pentru bloggeri.

Sper ca v-am convins ca Tradem a devenit a doua casa, dar nu ne oprim aici. 
Casa Memoriala Traian Demetrescu
Casa de Cultura Traian Demetrescu este si casa memoriala. Am vizitat de curand camera-muzeu care adaposteste documente, imagini si obiecte din viata lui Traian Demetrescu.

Tradem era pseudonimul sub care semna deseori Traian Demetrescu, iar azi este pseudonimul sub care se desfasoare multe evenimente culturale in Craiova. Pana la viitoarele relatari de la Tradem, va las cu imagini din Casa Memoriala Traian Demetrescu.

Spor cultural!

Etichete: , , , ,